2012. január 23., hétfő

Egyszerű vaníliapudingos keksztorta

Tegnap a párom szüleinél ebédeltünk . Szokásos vasárnapi húslevest, egy nem túl szokványos vasárnapi étel, de szerintem nagyon finom étel követett. A levest párom édesanyja a másodikat pedig leendő sógornőm készítette el. Cseréptálban sült csülök krumpli közé szorítva. Így én nem főztem, de délután már megkívántam egy kis édességet ezért készítettem el ezt a finomságot. Az ötlet egy régi boltban kapható félkész tortából jött, de ez teljesen házi. Na jó egy két dolgot boltban kell beszerezni. Ma itthon is elkészítettem.
Így lett még tökéletesebb a recept.

Recept:

20dkg darált keksz
12.5dkg margarin felolvasztva

Ezt összekeverjük és egy csatos tortaformába nyomkodjuk. Majd a sütőt 160°C fokra melegítjük és ezt a masszát 5-7 percig sütjük.
Krémként én most egyszerűen csak vaníliapudingot használtam.
1liter tejből egy kevéssel csomómentesre kevertem 80gramm pudingot (2csomag) 40g cukorral és folyékony édesítőszerrel. A tejet felmelegítettem, majd hozzá adtam a pudingot és sűrűre főztem.
A vanília pudingot is bele töltöttem a torta formába. majd naranccsal díszítettem. ( Tegnap ugyanezt egy kicsi fahéjas mézes vízben roppanósra főtt almával tettem. Legvégül mézet csurgattam rá és megszórtam egy kis fahéjjal.
Én nagyon szeretem a méz és a fahéj ízét.

De kísérletezhetünk csokipudinggal és fehér csoki reszelékkel, azonban azt már csak akkor tegyük rá a pudingra, ha az kihűlt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése